Reklamace a vrácení zboží: Jak postupovat snadno a bez starostí
Nakoupili jste u nás na OFBIKE.cz a nejste se zakoupeným zbožím spokojeni? Nebo se vám dokonce přihodilo, že zakoupený produkt nefunguje tak, jak má, či se na něm objevila vada? Ať už je důvod jakýkoliv, věřte, že jsme tu pro vás – od prvního kliknutí na našich stránkách až po případné vrácení nebo reklamaci zboží. V následujících řádcích vás provede procesem vrácení a reklamace zboží, abyste věděli, jak vše probíhá a jak vám můžeme co nejlépe pomoci.
Vrácení zboží: Protože každý má právo si to rozmyslet
Představte si, že jste si vyhlédli perfektní kolo nebo komponenty, vše vypadalo skvěle, ale když zboží dorazilo, uvědomili jste si, že to není zcela to pravé. Možná vám nevyhovuje velikost rámu kola, barva je jiná, než jste si představovali, nebo jste si prostě věc rozmysleli. Nic se neděje! Na našich stránkách platí právo vrácení zboží do 21 dnů od jeho převzetí, a to bez nutnosti uvádět jakýkoliv důvod.
Vrácené zboží by mělo být nepoškozené, bez známek opotřebení a kompletní – včetně všech příslušenství, dokumentace či originálního obalu. Pokud jste však zboží už použili a reklamujete v rámci zákonné záruky kvůli vadě, pravidla jsou samozřejmě jiná (více o tom níže).
Jak postupovat při vrácení?
1. Připravte zboží k odeslání: Zabalte jej ideálně do původního obalu, případně do jiného ochranného balení, aby nedošlo k poškození při přepravě.
2. Přiložte potřebné dokumenty: Nezapomeňte na fakturu nebo její kopii a vyplněný formulář pro vrácení zboží (ten najdete na našich stránkách ke stažení).
3. Zašlete balíček na naši adresu:
- OFBIKE.cz
- Myslbekova 1389/12
- 405 02 Děčín 2
Po obdržení balíčku vás budeme neprodleně informovat a do 30 dnů od přijetí zboží vrátíme peníze na váš účet. Pokud máte obavy, že by mohlo dojít k poškození či ztrátě zásilky, doporučujeme balík pojistit.
Reklamace: Když se objeví problém
I když se snažíme nabízet pouze kvalitní produkty od renomovaných značek (Shimano, RockShox, Bosch a další), někdy se může stát, že se objeví vada. A to je okamžik, kdy nastupujeme, abychom vám pomohli.
Na reklamace se vztahuje zákonná dvouletá záruční lhůta, během níž máte právo uplatnit reklamaci na vady výrobku. Snažíme se tyto situace řešit co nejrychleji a k vaší maximální spokojenosti.
Jak reklamaci uplatnit?
1. Kontaktujte nás: Dejte nám vědět, že máte problém. Můžete nás kontaktovat e-mailem na obchod@ofbike.cz nebo telefonicky na +420 775 921 964.
2. Připravte zboží: Zabalte poškozený produkt a přiložte doklad o koupi (například fakturu). Pokud máte záruční list, přiložte i ten.
3. Zašlete nebo přineste zboží:
Pokud jste z Děčína nebo okolí, můžete reklamované zboží přinést přímo na naši prodejnu OFBIKE. Jinak postupujte stejně jako při vrácení – zašlete zboží na naši adresu.
Proč jsme jiní?
Reklamace a vrácení zboží nemusí být noční můrou. U nás je to jednoduchý a přátelský proces – přesně tak, jak by to mělo být. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a jsme tu proto, abychom zajistili, že na každé vaší cestě na kole budete mít ten nejlepší zážitek.
Ať už řešíte vrácení, výměnu nebo reklamaci, vězte, že jsme vždy na vaší straně. Protože v OFBIKE.cz věříme, že bezstarostná jízda začíná jednoduchým nákupem a spolehlivým servisem. 🚴♀️💨