Produktová čísla
AVAILABLE SERVICE KITS | INDEX NUMBERS |
V3 30.9/31.6/34.9 Actuator Kit: SP1C0094 | 16,17,21,25 |
V3 30.9/31.6/34.9 Rebuild kit: SP1C0095 | 6,7,8,9,10,11,12 |
V3 Seat Clamp Kit: SP1C0097 | 2,3,4,5 |
V3 Dropper Travel pin Kit: SP1C0098 | 14,18 |
V3 27.2 Actuator Kit: SP1C0099 | 16,17,21,25 |
V3 27.2 Rebuild kit: SP1C0100 | 6,7,8,9,10,11,12 |
CARTRIDGES | |
90mm: SP1C0101 (For 27.2 & 30.9/31.6/34.9) | 15 |
120mm: SP1C0103 (For 27.2 & 30.9/31.6/34.9) | 15 |
150mm: SP1C0104 | 15 |
180mm: SP1C0105 | 15 |
210mm: SP1C0106 | 15 |
240mm: SP1C0107 | 15 |
INDEX | QTY | DESCRIPTION | SERVICE PARTS KIT |
1 | 1 | Upper Tube (Stanchion) | N/A |
2 | 1 | Lower Seat Clamp | SP1C0097 |
3 | 1 | Upper Seat Clamp | SP1C0097 |
4 | 2 | Seat Clamp Nut (steel) | SP1C0097 |
5 | 2 | Seat Clamp Bolt (steel) | SP1C0097 |
6 | 4 | Brass Guide Pin | SP1C0095 - 30.9/31.6/34.9 SP1C0100 - 27.2 |
7 | 2 | Polymer Guide Pin |
SP1C0095 - 30.9/31.6/34.9 SP1C0100 - 27.2 |
8 | 1 | Mid Cap Assembly | SP1C0095 - 30.9/31.6/34.9 SP1C0100 - 27.2 |
9 | 1 | SKF Mid Cap Seal (Dustwiper) | SP1C0095 - 30.9/31.6/34.9 SP1C0100 - 27.2 |
10 | 1 | Upper Bushing | SP1C0095 - 30.9/31.6/34.9 SP1C0100 - 27.2 |
11 | 1-2 | Lower Bushing *sizes 180-240mm use 2 lower bushings. | SP1C0095 - 30.9/31.6/34.9 SP1C0100 - 27.2 |
12 | 1 | Cartridge Spacer | N/A |
13 | 1 | Lower Tube | N/A |
14 | 1 | MidCap O-ring | SP1C0095 - 30.9/31.6/34.9 SP1C0100 - 27.2 |
15 | 1 | Cartridge | SP1C0101 - 90mm SP1C0103 - 120mm SP1C0104 - 150mm SP1C0105 - 180mm SP1C0106 - 210mm SP1C0107 - 240mm |
16 | 2 | Actuator Lock Bolt |
SP1C0094 |
17 | 1 | Actuator | SP1C0094 - 30.9/31.6/34.9 SP1C0099 - 27.2 |
18 | 11 | Travel Pins | SP1C0098 |
21 | 1 | Cartridge Washer | N/A |
24 | 1 | Slickoleum Grease, 5ML | N/A |
25 | 1 | Dropper Cable End | SP1C0094, SP1C099 |
KROK 1: DEMONTÁŽ SEDLOVÉHO ZÁMKU
Vyšroubujte zadní upínací šroub (5) pomocí 5mm imbusového klíče. Odstraňte upínací matici (4) a horní svorku (3). Poté můžete sedlo a spodní svorku sejmout (2). Vyčistěte sestavu a odložte ji až do konce této služby.
TIP: Ponechte přední upínací šroub (5) a nenastavujte jej. Při zpětné instalaci sedadla utáhněte šroub zadní svorky na 8 Nm (70 in-lbs) a úhel sedadla zůstane správný.
KROK 2: ČÁSTEČNĚ STISKNĚTE KAPÁTKO
Ručním ovládáním sedlovky stlačte sedlovou do poloviny jejího zdvihu.
KROK 3: VYVNĚTE AKTUÁTOR ZE SPODNÍ TRUBKY
Pomocí 14mm klíče vyšroubujte aktuátor (17) ze spodní trubky (13).
KROK 4: VYVLEČTE KAZETU Z HORNÍ TRUBKY
S odstraněnými svorkami sedla se odkryje horní část kazety (15). Pomocí 5mm imbusu vyšroubujte kazetu ve směru šipky (proti směru hodinových ručiček). Kazeta se vysune směrem dolů do horní trubice (1) a kazetu budete moci vypustit ze spodní části posuvné sestavy (horní a spodní trubice). Doporučujeme, abyste tento krok prováděli se sedlovkou vodorovně, aby nedošlo k neočekávanému vypadnutí kazety.
Důležitá poznámka: Pokud je aktuátor (17) našroubován na spodní trubici (13), musí být kapátko částečně stlačeno při vytahování patrony z horní trubice. Pokud se pokusíte vytáhnout kazetu v plném vytažení, můžete zatáhnout své cestovní kolíky (6,7) do horního pouzdra (10), což má za následek poškození horního pouzdra.
KROK 5: VYJMĚTE AKTUÁTOR Z KAZETY
Nyní, když je kazeta (15) uvolněna z horní a spodní trubky (1, 13), vyšroubujte a odstraňte oba pojistné šrouby (16) ze strany pohonu pomocí 2mm imbusového klíče. Jakmile jsou pojistné šrouby odstraněny, můžete vysunout aktuátor z kazety.
Odložte starou kazetu stranou až do konce služby.
KROK 6: INSTALACE AKTUÁTORU NA NOVOU KAZETU
Nejprve se ujistěte, že tlačná tyč je stále ve vaší kazetě (15) a orientovaná zaoblenou špičkou jako odkrytým koncem, který bude v kontaktu s ovladačem (17).
Nasuňte aktuátor (17) zpět na spodní část kartuše (15). Pomocí 2mm imbusového klíče zašroubujte oba pojistné šrouby (16) do aktuátoru momentem 2Nm.
KROK 7: NAVLEČTE KAZETU DO HORNÍ TRUBKY
Zasuňte kazetu (15) zpět do posuvné sestavy (spodní a horní trubice (1, 13)), dokud neuvidíte horní závitovou část kazety (končí šipkou) skrz horní část horní trubky (1). Pomocí 5mm imbusu našroubujte kazetu (ve směru hodinových ručiček) nahoru do horní trubky na 3Nm.
KROK 8: ZÁVIT AKTUÁTOR NA SPODNÍ TRUBKU
Ujistěte se, že sloupek je stále stlačen do poloviny, našroubujte aktuátor (17) na spodní trubku (13) momentem 3 Nm pomocí 14mm klíče.
Poznámka: Kazeta (15) může přesahovat maximální délku sloupku. Pokud je kazeta zcela vysunuta, závity ovladače nezachytí vnější trubku.
KROK 9: MONTÁŽ SEDLOVÉ SVORKY
Umístěte spodní svorku (2) do kolébky horní trubky (1). Ujistěte se, že šipka směřuje dopředu. Umístěte sedlo na spodní svorku. Držte sedlo, posuňte horní svorku (3), šipku dopředu, pod matici přední svorky (4) a umístěte ji na horní část kolejnic sedla. Poté můžete usadit matici zadní svorky na její místo v zadní části horní svorky. Zašroubujte zadní upínací šroub (5) do matice a utáhněte momentem 8 Nm.
KROK 10: NAINSTALUJTE SEDLOVKU NA KOLE
Vyčistěte starý FibreGrip nebo mastnotu ze sedlové trubky. Naneste novou vrstvu FibreGrip nebo maziva na sedlovou trubku. Připojený kabel s válcovým koncem k aktuátoru kapátka. Opatrně zasuňte sloupek zpět do sedlové trubky a přitom pomalu vytahujte vzdálenou stranu pouzdra z rámu, aby nedošlo k zauzlování vnitřně vedeného kabelu a pouzdra. Nastavte sloupek na správnou světlou výšku a krouticí moment límce sedlovky ne více než 4 Nm.
KROK 11: VYŘAĎTE Z PROVOZU STAROU NÁPLŇ A RECYKLUJTE
Nyní je Dropper nainstalován na kole a funguje správně, můžete obrátit svou pozornost na starou kazetu. Tato kazeta, po odtlakování a vypuštění oleje, je zcela recyklovatelná jako hliník.
Vaše nová kazeta byla dodána s propichovacím šroubem kazety. Vezměte svůj 5mm imbus a odšroubujte černou matici v horní části kazety. Vyvlékne se z kazety v opačném směru, než je šipka. Černý ořech dejte stranou.
Nyní můžete zašroubovat propichovací šroub kazety ve směru hodinových ručiček do horní části kazety pomocí 5mm imbusu, dokud nepropíchne horní část kazety a neuvolní se vzduch.
Nyní, když byl vzduch uvolněn, vyjměte prorážecí šroub nábojnice. Držte kazetu dnem vzhůru nad záchytkou oleje a několikrát kazetu cyklujte, dokud nevyteče veškerý olej.
Vezměte vyřazenou kazetu a černou matici a recyklujte je jako hliník.
Gratulujeme, nyní jste úspěšně dokončili službu výměny kazety V3 Dropper.
TEĎ JEZDĚTE!
Máte-li nějaké problémy, nejprve prosím zkontrolujte, zda jste správně provedli každý z výše uvedených kroků.
Pokud potíže přetrvávají, napište nám na adresu info@ofbike.cz a požádejte o pomoc. Uveďte prosím podrobný popis vašeho problému. Fotografie jsou často užitečné.
Díky,
OFBIKE.cz