Stark Varg EX 80HP White

Kód: 9047965/ZAD/65/MET 9047965/ZAD/65/MET2 9047965/ZAD/65/MET3 9047965/ZAD/65/MET4 9047965/ZAD/65/MIC 9047965/ZAD/65/MIC2 9047965/ZAD/65/PIR 9047965/65/MET/ZAD 9047965/65/MET/ZAD2 9047965/65/MET/ZAD3 9047965/65/MET/ZAD4 9047965/65/MIC/ZAD 9047965/65/MIC/ZAD2 9047965/65/PIR/ZAD 9047965/ZAD/75/MET 9047965/ZAD/75/MET2 9047965/ZAD/75/MET3 9047965/ZAD/75/MET4 9047965/ZAD/75/MIC 9047965/ZAD/75/MIC2 9047965/ZAD/75/PIR 9047965/75/MET/ZAD 9047965/75/MET/ZAD2 9047965/75/MET/ZAD3 9047965/75/MET/ZAD4 9047965/75/MIC/ZAD 9047965/75/MIC/ZAD2 9047965/75/PIR/ZAD 9047965/ZAD/90/MET 9047965/ZAD/90/MET2 9047965/ZAD/90/MET3 9047965/ZAD/90/MET4 9047965/ZAD/90/MIC 9047965/ZAD/90/MIC2 9047965/ZAD/90/PIR 9047965/90/MET/ZAD 9047965/90/MET/ZAD2 9047965/90/MET/ZAD3 9047965/90/MET/ZAD4 9047965/90/MIC/ZAD 9047965/90/MIC/ZAD2 9047965/90/PIR/ZAD Zvolte variantu
Novinka
Značka: Stark Future
344 990 Kč 349 990 Kč 345 790 Kč 350 490 Kč 347 490 Kč 351 990 Kč 347 490 Kč 352 490 Kč 357 490 Kč 353 290 Kč 357 990 Kč 354 990 Kč 359 490 Kč 354 990 Kč 344 990 Kč 349 990 Kč 345 790 Kč 350 490 Kč 347 490 Kč 351 990 Kč 347 490 Kč 352 490 Kč 357 490 Kč 353 290 Kč 357 990 Kč 354 990 Kč 359 490 Kč 354 990 Kč 344 990 Kč 349 990 Kč 345 790 Kč 350 490 Kč 347 490 Kč 351 990 Kč 347 490 Kč 352 490 Kč 357 490 Kč 353 290 Kč 357 990 Kč 354 990 Kč 359 490 Kč 354 990 Kč od 344 990 Kč 285 115,70 Kč bez DPH 289 247,93 Kč bez DPH 285 776,86 Kč bez DPH 289 661,16 Kč bez DPH 287 181,82 Kč bez DPH 290 900,83 Kč bez DPH 287 181,82 Kč bez DPH 291 314,05 Kč bez DPH 295 446,28 Kč bez DPH 291 975,21 Kč bez DPH 295 859,50 Kč bez DPH 293 380,17 Kč bez DPH 297 099,17 Kč bez DPH 293 380,17 Kč bez DPH 285 115,70 Kč bez DPH 289 247,93 Kč bez DPH 285 776,86 Kč bez DPH 289 661,16 Kč bez DPH 287 181,82 Kč bez DPH 290 900,83 Kč bez DPH 287 181,82 Kč bez DPH 291 314,05 Kč bez DPH 295 446,28 Kč bez DPH 291 975,21 Kč bez DPH 295 859,50 Kč bez DPH 293 380,17 Kč bez DPH 297 099,17 Kč bez DPH 293 380,17 Kč bez DPH 285 115,70 Kč bez DPH 289 247,93 Kč bez DPH 285 776,86 Kč bez DPH 289 661,16 Kč bez DPH 287 181,82 Kč bez DPH 290 900,83 Kč bez DPH 287 181,82 Kč bez DPH 291 314,05 Kč bez DPH 295 446,28 Kč bez DPH 291 975,21 Kč bez DPH 295 859,50 Kč bez DPH 293 380,17 Kč bez DPH 297 099,17 Kč bez DPH 293 380,17 Kč bez DPH od 285 115,70 Kč bez DPH
Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Objednáno Zvolte variantu
ODPRUŽENÍ PRO VAŠÍ HMOTNOST
ZADNÍ BRZDA
PNEUMATIKY
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

 

Stark Varg EX je připraven dobýt jak silnice, tak terény – a to zcela legálně! Tento revoluční stroj je plně homologován pro silniční provoz v Evropě, Austrálii, Novém Zélandu, Spojených státech i Kanadě, což znamená, že splňuje veškeré bezpečnostní, výkonové a ekologické normy. Ať už se chystáte na dobrodružství v divoké přírodě, nebo svižnou jízdu po městských ulicích, můžete si užívat naprostý klid a svobodu za řídítky.

V Evropě je pro řízení Varg EX vyžadován řidičský průkaz kategorie A1, ale v mnoha zemích si tento zážitek můžete dopřát i s běžným řidičským průkazem skupiny B. Společně s motocyklem obdržíte certifikát o shodě (COC), oficiální dokument potvrzující splnění všech regulačních požadavků. Díky tomu bude registrace vašeho Varg EX hračkou a vy si můžete užívat silnice rychleji, než kdy dřív.

Detailní informace

Detailní popis produktu

PŘEKONÁVÁME KONKURENCI, TIŠE
Naším cílem: postavit nejrychlejší enduro motocykl na světě. Pro maximální vzrušení a aby technologie na elektrický pohon prokázala svou nadřazenost nad benzínovými motory.  

Posouváme hranice technologie, abychom přetvořili budoucnost motorismu. Tvorbou elektrických motocyklů, které překonávají tradiční technologie, chceme inspirovat svět k udržitelnosti. Stark VARG EX je jednodušší na ovládání, vyžaduje méně údržby, může být použit kdekoliv, aniž by rušil sousedy, a dosahuje vyššího výkonu než tradiční benzínové motocykly.  

Výkon je plně nastavitelný s možností přizpůsobených výkonových křivek v rozmezí od 10 do 80 HP.

Stark

Metzeler 6 Days Extreme Medium

je špičková enduro pneumatika navržená pro závody. Poskytuje maximální přilnavost, odolnost a výkon v náročném terénu, ideální volba pro profesionální jezdce.
Stark

Metzeler 6 Days Extreme Soft

je prémiová enduro pneumatika ideální pro závody v měkkém terénu. Nabízí vynikající přilnavost, flexibilitu a výkon, navržená pro náročné podmínky a maximální kontrolu.
Stark

Michelin Enduro 2

je vysoce výkonná pneumatika pro enduro, navržená pro maximální přilnavost, odolnost a kontrolu. Ideální do náročného terénu, poskytuje skvělý výkon a dlouhou životnost.
Stark

Pirelli MT 21 Rallycross

je vysoce výkonná pneumatika pro enduro, navržená pro maximální přilnavost, odolnost a kontrolu. Ideální do náročného terénu, poskytuje skvělý výkon a dlouhou životnost.

NEUVĚŘITELNÁ OVLADATELNOST, NÍZKÁ HMOTNOST S hmotností pouhých 120 kg působí VARG EX na tratích neuvěřitelně lehce a obratně. Díky drastickému snížení rotační hmoty přináší elektricky poháněný VARG ohromující zážitek z lehkosti. „Působí lehčí než 125“ je častá zpětná vazba. Podvozek je pečlivě navržen nejen pro úsporu váhy a zajištění pružnosti, ale také pro dokonalou polohu těžiště a rozložení hmotnosti. Minimalizovaná rotační hmota a skvělé inženýrství podvozku umožňují plnou kontrolu a pohodlí, díky čemuž se stanete lepším, efektivnějším a rychlejším jezdcem.

Homologace

Stark Varg EX je plně homologován pro silniční provoz v Evropě, Austrálii, na Novém Zélandu, ve Spojených státech a v Kanadě. To znamená, že splňuje všechny nezbytné bezpečnostní, výkonové a environmentální normy, což vám umožňuje si užívat jízdu na jakémkoli terénu nebo silnici s naprostým klidem. V Evropě vyžaduje Varg EX řidičský průkaz kategorie A1. Nicméně v mnoha zemích je možné jej legálně řídit s řidičským průkazem kategorie B na osobní automobil, což jej činí ještě přístupnějším pro nové jezdce nebo pro ty, kteří přecházejí na dvě kola. 

Pro podrobné informace o požadavcích na řidičské průkazy v Evropě navštivte webové stránky FEMA: https://www.femamotorcycling.eu/consumer-information/european-driving-licence/. Vaše motorka bude dodána s Certifikátem shody (Certificate of Conformity - COC), což je oficiální doklad potvrzující, že splňuje všechny regulační požadavky. Tento dokument zjednodušuje proces registrace ve většině zemí, což činí přípravu motorky na silniční provoz snadnější než kdy dříve. 

Pro Spojené státy a Kanadu je navíc zahrnuto Prohlášení výrobce o původu (Manufacturer’s Statement of Origin - MSO), což zajišťuje, že budete mít všechny potřebné dokumenty k registraci motorky. Abychom zlepšili váš zážitek, nabízíme také komplexní službu správy registrace v mnoha regionech. Tato služba se postará o potřebnou dokumentaci a kroky nutné k registraci, což vám poskytne bezproblémový proces od nákupu až po zprovoznění na silnici. Podrobnosti o této službě, včetně dostupnosti a ceny, budou zveřejněny před dodáním vašeho VARG EX.

Design

Rozloučení se součástmi, jako je přední chladič a výfuk, umožnilo ergonomii modelu Stark VARG být vybroušenou k dokonalosti. Navrhli jsme a zkonstruovali karoserii tak, aby vám poskytla nejlepší ovladatelnost a kontrolu, což vám umožní jezdit déle a s menším úsilím.

Naši designovou filozofii definujeme jako „Výkon, Umění člověka“. Aspekt výkonu odkazuje na čestný design s viditelně optimalizovaným inženýrstvím. Umění člověka představuje naši ambici vytvořit přirozený, organický a svalnatý tvar, který definuje „svaly, napětí a tok“. Naším cílem nebylo pouze udělat VARG rychlým, ale také krásným.


Designová filozofie definovaná jako „Výkon, Umění člověka“.

Odstranění předních chladičů a výfuku.

Optimalizovaná ergonomie – vybroušená k dokonalosti.

Lepší ovladatelnost a kontrola, delší jízda s menším úsilím.

3D Ripple vzor uvnitř karoserie, úspora hmotnosti o 15 %.

Rychlé odstranění karoserie, 7 šroubů během méně než minuty.

24karátové zlaté logo Stark Future na horní karbonové části symbolizuje filozofii uzavřeného kruhu společnosti i naši touhu stát se číslem jedna.

Pohonná jednotka

VARG je vybaven motorem s nejvyšším poměrem výkonu k hmotnosti mezi sériově vyráběnými motokrosovými motocykly. Náš motor s uhlíkovým vláknem pracuje na nominálním napětí 360 V, produkuje 80 koní a 9 koní na kilogram. Poskytuje neuvěřitelný točivý moment 275 Nm na čepu a 1036 Nm na zadním kole. Motor je navržen a optimalizován tak, aby dosahoval více než 95% účinnosti ve většině rozsahu výkonu, a je vybaven vodou chlazeným hliníkovým pouzdrem, které zároveň slouží jako konstrukční součást šasi. Invertor je integrován do pouzdra motoru, což snižuje hmotnost a zjednodušuje proces chlazení.

Společnost Stark Future vynalezla nejmenší invertor na světě pro výkonové rozsahy 50-100 kW s patentovanou technologií.


Vodou chlazené pouzdro motoru, které tvoří část konstrukčního šasi pro minimalizaci hmotnosti a objemu.

Pokročilý procesorový výkon pro algoritmy zajišťující spolehlivost a bezpečnost.

O 30 % vyšší maximální výkon než u 450cc motocyklu. 80 koní a 1036 Nm točivého momentu na zadním kole.

Nejvyšší poměr výkonu k hmotnosti v motocyklovém průmyslu.

Motor váží pouhých 9 kg.


Baterie VARG s kapacitou 7,2 kWh umožňuje jízdu až 6 hodin na klikatých tratích, v závislosti na schopnostech jezdce a podmínkách trati. Plné dobití lze dosáhnout za 1-2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce. Díky patentovanému lehkému pouzdru z hořčíkového plástu koncept "Flying V" propojuje každou buňku přímo s pouzdrem, což zajišťuje efektivní chlazení a mimořádný poměr kapacity k hmotnosti.


Vzduchem chlazené hořčíkové pouzdro.

Patentovaná plástvová struktura.

Patentované držáky článků „Slippery Fingers“.

Patentovaný systém uvolnění tlaku, dosahující vodotěsnosti IP69K.

Rozložení článků „Flying V“ pro optimalizaci těžiště a zvýšení agility.

Dojezd srovnatelný s plnou nádrží benzínu na 450cc motocyklu, až 6 hodin na klikaté trati.

Plné dobití za 1-2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce.


Chassis

Během vývoje modelu VARG EX jsme pečlivě srovnávali a analyzovali současné nejvýkonnější enduro motocykly. Tato metodologie nás vedla k vytvoření podvozku s ideálním množstvím vertikální, laterální a torzní flexe, což zajišťuje předvídatelnou, stabilní a pohodlnou jízdu.

Rám VARG EX přináší významné vylepšení díky zvýšené vertikální flexi v oblasti uchycení zadního tlumiče a zlepšené laterální flexi v přední části podvozku. To vše vede k měkčímu pocitu z jízdy, lepší přilnavosti v zatáčkách a větší kontrole.

Jeden z nejlepších světových enduro jezdců a šestinásobný mistr světa Taddy Blazusiak testoval podvozek v těch nejextrémnějších podmínkách, což pomohlo Starku dosáhnout nejlepšího výkonu, komfortu a odolnosti. Díky tomu vám motocykl poskytne lepší zážitek z jízdy.

Model Stark VARG má optimalizované těžiště umístěné nízko, poblíž spodní části nohou jezdce, což dává motocyklu pocit výrazně nižší hmotnosti a větší agility. Tento design zajišťuje optimální rozložení hmotnosti, což přináší bezkonkurenční pocit lehkosti při jízdě. Tým inženýrů, designérů a renomovaný motocyklový designér Tony Foale vytvořili ultralehký rám z chrom-molybdenové oceli. Tento rám, který dokonale vyvažuje flexi a pevnost, je nejlehčím enduro rámem na světě, vážícím pouhých 6 kg.


Stark VARG má nejlehčí enduro rám na světě.


Hliníkový podsedlový rám využívá přímé trubkové profily a kované spoje, což zajišťuje nejlepší kompromis mezi hmotností, pevností a odolností.

Integrované kované a obráběné úchyty pro snadné zvedání a manipulaci s motocyklem, které zároveň posilují konstrukci.

Středový závěs na kyvné vidlici zvyšuje světlou výšku o 60 mm oproti konkurenci.

Pokročilá technologie lití hliníku kyvné vidlice dále šetří hmotnost ve srovnání s konkurencí.

Přední podsedlový rám z karbonových vláken obsahuje přední spoiler a sedlovou část, což zlepšuje ergonomii bez zbytečné flexe. Zároveň slouží jako kanál pro přívod vzduchu k baterii, motoru a chladiči pod sedlem.

Trojité objímky z hliníku 7075 T6, které jsou kované a CNC obráběné, poskytují vynikající poměr hmotnosti k pevnosti a optimalizované vlastnosti flexe.


Odpružení

Zažijte ten pocit plynulého překonávání kamenů a překážek—suspense VARG EX Kayaba byla vyvinuta ve spolupráci s odborníky z Technical Touch a enduro legendou Taddym Blazusiakem, aby vám poskytla nejlepší odpružení na trhu ihned po vybalení.

S 300 mm zdvihu vpředu a 303 mm vzadu, s progresivní křivkou zavěšení optimalizovanou pro stabilitu a pohodlí, můžete očekávat dokonalou trakci a měkkou jízdu.

Díky 3 standardním nastavením si můžete vybrat odpružení přizpůsobené vaší váze a úrovni dovedností, což zajistí motocykl dokonale uzpůsobený vašemu jízdnímu stylu a váze. Rychlejší jezdci mohou zvolit o úroveň vyšší nastavení, zatímco amatéři mohou preferovat nižší. Navíc specifický montážní bod zavěšení VARG poskytuje působivých 60 mm dodatečné světlé výšky.


Přední vidlice Kayaba/Technical Touch s uzavřenou cartridge a 300 mm zdvihu, vybavené tlumicím systémem AOS.

Vnější trubky s lehkou Kashima povrchovou úpravou a vnitřní trubky s niCr povrchovou úpravou pro minimalizaci tření a maximální odolnost proti opotřebení.

Zadní tlumič s průměrem 50 mm a 16mm tyčí s niCr povrchovou úpravou pro stejnou nízkou třecí účinnost a vysokou odolnost.

Progresivní křivka zavěšení optimalizovaná pro pohodlí a stabilitu při zlepšení trakce.

Trojitý nastavovač s nízkou kompresí a systémem odskoku.

303 mm zdvihu zadního odpružení pro vyvážený pocit z jízdy.


Zadní osa

Zadní osa a kyvná vidlice modelu VARG přináší dvě pozoruhodné inovace.

Za prvé, pokročilý napínák řetězu pro přesné a precizní nastavení řetězu. Blok napínáku obsahuje pružinu a hřídel, která při každém otočení o 90 stupňů poskytuje slyšitelnou zpětnou vazbu ve formě kliknutí. Pomocí šestihranného klíče můžete snadno otočit stejný počet kliknutí na obou stranách a perfektně vyrovnat kolo s optimálním napnutím řetězu.

Dále jsme přidali design zapuštěné zadní osy, který eliminuje vyčnívající matice a šrouby, jež by se mohly zachytit o koleje, nečistoty nebo kameny – snižuje to riziko a zároveň zlepšuje váš jezdecký zážitek a ovladatelnost.


Napínák řetězu s klikáním umožňuje snadné nastavení. Už není potřeba používat dva klíče, postačí pouze jeden šestihranný.

Zapuštěná matice zadní osy snižuje riziko zachycení v kolejích.


Řetěz a rozeta

Řetěz RK MXU UW-ring Gold 520 je známý svou mimořádně pevnou a úzkou konstrukcí s nejvyšší pevností v tahu na trhu. Je to špičková volba v šampionátech MXGP a FIM Hard Enduro, sdílí řešení těsnění běžně používané v kategorii Moto3™ v MotoGP™, což poskytuje o 5 % menší tření pro zvýšený dojezd a výkon. Optimalizované gumové kroužky snižují vibrace a tření desek, zatímco zadní rozeta, vyrobená z hliníku 7075 T6, zajišťuje nejvyšší možnou odolnost proti opotřebení. Přední rozeta, kovaná z tvrzené oceli, se pyšní stejně dlouhou životností.

Kola

VARG obsahuje plně CNC obráběná nábojová kola z hliníku 6082 T6, která zajišťují jak vynikající pevnost, tak nízkou hmotnost. K doplnění nábojů byly použity vysoce kvalitní ocelové dráty, zatímco ráfky z hliníku 7050 T6 v aero kvalitě dotvářejí celý komplet.  

  • Kované a CNC obráběné náboje z hliníku 6082 T6.  
  • Nejvyšší kvalita ocelových drátů.  
  • Ráfky z hliníku 7050 T6 v aero kvalitě.

Řídítka

Řídítka modelu VARG jsou vyrobena z hliníku 7075 T6 v letecké kvalitě, který je známý svou výjimečnou pevností a odolností. Díky průměru 28,6 mm a měkkým gripům poskytují optimální stabilitu a kontrolu za všech okolností. Pohodlně umístěný v dosahu palce je náš vlastní CNC obráběný hliníkový přepínač map, který vám umožní okamžitý přístup k vašim oblíbeným režimům výkonu.

Nabíječka

Nabíječka modelu VARG je součástí balení při koupi motocyklu. Nabíječka je vybavena rychlonabíjecím konektorem pro standardní 220V zásuvku a poskytuje nabíjecí výkon 3,3 kW, což umožňuje plné nabití baterie za méně než 2 hodiny. Adaptér pro 110V zásuvku lze zakoupit samostatně.

Stupačky

Naše stupačky jsou odlité a opracované ze speciální směsi nerezové oceli a mají o 40 % vyšší pevnost v tahu než titanové nebo chromolybdenové varianty. Jsou lehčí než většina titanových nabídek na trhu s náhradními díly a o 20 % pevnější než referenční výrobky OEM a jsou příkladem naší snahy o inovace v oblasti designu a výkonu.

Chránič baterie a motoru

Revoluční lehký ochranný kryt (skid plate) s nízko-hustotní pěnou pro vysokou absorpci nárazů. Tento kryt slouží jako štít pro pohonnou jednotku a zároveň pomáhá chránit jezdce. Při doskoku skoku absorpční pěna výrazně snižuje náraz na kotníky jezdce ve srovnání s tradičním rámem, protože pěna absorbuje náraz, zatímco tradiční rám zůstává tuhý. Patentovaný „plovoucí“ ochranný kryt také umožňuje značné úspory hmotnosti díky odstranění potřeby dolního rámu.

Světla

Světla, která skutečně plní svůj účel – LED přední světlo North Star s výkonem 4000 lumenů promění noc v den a zajistí skvělou viditelnost za jakýchkoliv podmínek. Díky použití co nejmenšího možného reflektoru a krytu je toto přední světlo lehké, odolné a zároveň výkonné. Nabízí 3krát větší výkon než většina enduro světel.

Chrániče rukou

Chrániče rukou VARG byly vyvinuty pro maximální ochranu, odolnost a minimální hmotnost – ve skutečnosti se jedná o nejlehčí chrániče rukou na motocykly na světě. Jejich tvar není pouze krásný a designově propracovaný, ale je také ideální pro odrážení štěrku, větví a keřů, což zajišťuje, že vaše ruce budou vždy chráněny. Jednodílný design navíc zvyšuje odolnost tím, že eliminuje křehké držáky a snižuje riziko poškození.

Doplňkové parametry

Kategorie: Motocykly
Záruka: 2 roky
Motor: Carbon fiber housing 360V
Baterie: 7.2kWh
Nabíječka: 3.3 kW, 16 A, 120/240 V
Čas nabití: 3,5 hours @ 120 V 2 hours @ 240 V
Pohon: RK MXU UW-ring Gold 520 chain & 7075 T6 rear sprocket
Výkon: 60/80 hp
Otáčky: 1036 Nm on the rear wheel
Rám: Chromoly steel
Odpružení: KYB Front 48 mm closed cartridge coil-spring fork, compression
and rebound damping adjustable, 300 mm travel Rear KYB Shock triple adjuster, spring preload, high/low speed compression damping, and damping adjustable. 303 mm rear wheel travel
Brzdy: Brembo Front 2-piston caliper, 260mm Galfer disc Rear 1-piston caliper, 220mm Galfer disc
Pneu: Front 90/90-21 Rear 140/80-18
Rake: 26.1º
Wheelbase: 148.8 cm
Světlá výška: Fully extended 36.8 cm Static SAG 34.5 cm
Výška sedačky: Fully extended 99.0 cm Static SAG 96.6 cm
Váha: 120 Kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

×

Splátková kalkulačka ESSOX